Conversie optimalisatie

Een webshop heeft veel voordelen te bieden. Zo kunt u er bijvoorbeeld potentiele klanten bereiken die u anders nooit had kunnen bereiken. Doordat een webshop deze en meer voordelen biedt, zijn er veel ondernemers mee aan de slag gegaan. Op het internet zijn dan ook talloze webshops te vinden.

Er wordt vaak makkelijk gedacht over een webshop. Je vult de webshop met artikelen en klaar is kees, toch? Zo simpel is het helaas niet. Waar men meestal geen rekening mee houdt is in hoeverre de webshop gebruiksvriendelijk is. Wanneer de klant uw webshop weet te vinden, maar de webshop vervolgens erg onduidelijk of ongebruiksvriendelijk is, is de kans groot dat de (potentiele) klant zonder aankoop de webshop verlaat.

Voorbeeld:
Een bezoeker plaatst een bestelling via de webshop, maar komt er vervolgens achter dat iDeal niet ondersteund wordt. De bezoeker besluit hierop dat de aankoop niet doorgaat.

Het is dan ook verstandig om uw webshop goed te analyseren. Hierin kan Webniq.nl een belangrijke rol vervullen. Webniq heeft door de jaren heen veel ervaring opgedaan op het gebied van conversie optimalisatie. Het woord “conversie” wordt door veel internetmarketeers gehanteerd, en betekent letterlijk “omzetting”. Bij webshop conversie optimalisatie probeert men de webshop technisch en fysiek zo in te richten dat de kans dat een potentiele klant iets aanschaft in de webshop zo groot mogelijk is.
Webniq.nl kan uw webshop desgewenst analyseren op een aantal punten:

– Vindbaarheid
– Gebruiksvriendelijkheid
– Fysieke identiteit

Vaak kunnen een aantal kleine aanpassingen in de webshop al zorgen voor een betere conversie, en dus meer omzet!
Benieuwd wat we voor u kunnen doen? Vraag geheel vrijblijvend een offerte aan via deze link. offerte aanvragen

Conversie optimalisatie
5 (100%) 3 votes